Tíz kedvenc dolgom a Harry Potter világából


Ha már itt volt a Harry Potter-szülinap, gondoltam csinálok egy olyan listát is, ahol felsorolom, mik voltak a kedvenc dolgaim az évek során. Úgyhogy íme az én kis Top 10+1 kedvencem a Harry Potter világából!



1. Kedvenc gyerek szereplő

Erre nagyon sokáig rávágtam volna, hogy Harry. Viszont ahogy idősebb lettem, annyival jobban értékelem és szeretem Hermionét, hiszen nélküle már az első évet sem élte volna túl főhősünk. Mellette még az ikreket szeretem nagyon, akik egy kis humorral megfűszerezték a történetet.


2. Kedvenc felnőtt

Mivel nem a legjobb tanár, így inkább ide írom. Perselus Piton. Szerintem nem kell magyaráznom, miért ő a legnagyszerűbb karakter az egész sorozatban. És igen, Rowling asszonyság idei bocsánatkérése nagyon szükséges volt, az nem jelenti viszont, hogy meg is bocsájtok.


3. Kedvenc tanár

Az biztos, hogy sok tehetségtelen sötét varázslatok kivédése tanárt felvonultat a történet, ám Lupint ki ne szerette volna? A mugli oktatásba is több olyan tanárra lenne szükség, mint ő! És most tudtam meg, hogy ő is INFJ személyiség, mint én! *-*


4. Kedvenc tantárgy

Mivel bájitaltanból tuti béna volnék, így az átváltoztatástant mondanám, ami szerintem az egyik legérdekesebb dolog, hogyan lehet valamit valami mássá átalakítani. Ez a való életben is érdekes kérdéseket vet fel. Oh és az animágiáról se feledkezzünk meg!


5. Kedvenc helyszín

Roxmorts! Főleg télen, a legcsodálatosabb dolog! Én is beülnék meginni egy vajsört a Három Seprűbe.


6. Kedvenc varázsige

Erre kettőt is tudok mondani. Az egyik az Invito, mert akkor nem kéne mindig felkelnem, ha kellene valami (fene a lusta formámatí), a másik a Lumos, mert akkor este is tudnék olvasni, és jobb, mint egy zseblámpa.


7. Kedvenc ház

Hollóhát! Bocsi, túl könyvmániás és gyáva vagyok én a Griffendélhez. Na meg szeretem a kék színt.


8. Kedvenc kötet

Harry Potter és a Tűz Serlege. Imádtam a próbákat benne, annyira izgalmas volt olvasni, főleg gyerekfejjel, hogy le sem bírtam tenni. Az ötödik könyvvel már nem haladtam olyan gyorsan.


9. Kedvenc film

Harry Potter és a Főnix Rendje. Nagyon tetszett a látványvilága, és nem éreztem Harryt annyira hisztisnek, mint a könyvben volt. Na meg a zenék, azok is csodálatosak voltak.


10. Kedvenc játék

Mindegyik HP játékot kipróbáltam, talán csak az utolsót  nem, mert ahhoz már nem volt elég jó a laptopom, de a legjobban a Félvér Herceg tetszett. Olyan szuper volt bájitalt főzni!


+1. Kedvenc varázslény

A Legendás állatok és megfigyelésük előtt a hippogriff lett volna, most a bólintér. Jaj egyem meg, olyan édes!

A képek forrása az internet!

Hotaru Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram