Blogoljunk? Why not!

Úgy gondoltam, adok még egy esélyt ennek a blogolásnak. Már sokszor megpróbálkoztam vele, csak egy idő után mindig beleuntam, elfeledkeztem róla, nem volt időm se kedvem. Talán most kitartóbb leszek, mert úgy érzem, igenis van miről írnom.

Hogy kiknek ajánlom majd a blogot?
Szerintem leginkább az olvasóimnak, akik szeretek a történeteimet, szeretik A beavatott rajongói oldalamat. Vagy akik a könyveket, a filmeket, a zenéket, vagy a vicces képeket, vagy mit tudom én... Annyi minden lehetőség áll előttem - illetve ez előtt a kis blogocska előtt, hogy azt felsorolni sem lehet.

Egy biztos, akadnak majd témák, megosztanivalók, amiket remélem ti is szívesen olvastok, néztek, hallgattok...

Arra is kíváncsi lennék, hogy ti mit szeretnétek itt látni. Vagy épp megtudni rólam, vagy bármiről. Igazán szívesen nyilatkozom, illetve boncolgatok témákat.

Oh és előre szólok, reakcióképekből nem lesz hiány! :)

Na akkor ragadjuk meg azt a bizonyos tollat, és vágjunk is bele ebbe a kalandba!


Hotaru Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram