Saját készítésű könyvjelzőm

Néhány hónapja akadtam rá a pirográfiára, ami nem más, mint fába különböző minták égetése egy forrasztópákához hasonló eszközzel.

Eddig gyakorlásképpen ajándékokat készítettem a család és a kollégák születésnapjára, hogy fejlődjön a kézügyességem, mert nem olyan egyszerű rajzolni egy ilyen pirográffal, mint mondjuk egy ceruzával - rá kell érezni, hogy is megy a legjobban.

Ezúttal egy könyvjelző készítésébe vágtam bele. A pinteresten láttam különböző könyvjelzőket, valamint ez a pávatoll minta nagyon megragadta a figyelmemet. Elindultam hát a helyi hobbiboltba keresni a művelethez alkalmas, lehetőleg minél vékonyabb faanyagot. Tegnap pedig végre volt időm beizzítani a pirót, hogy elkészülhessen az első munkadarab.


Íme a végeredmény. Nem tökéletes, de nekem tetszik!

Mindkét oldalára készítettem képet, így nem marad csupaszon az egyik fele. A színezést akril ceruzával csináltam, ami kicsit el akart kenődni lakkozásnál, de szerencsére sikerült megcsinálnom, hogy ne legyen az egész kék.

Remélem tetszetős lett, mert most ilyet szeretnék Karácsonyra adni pár ismerősnek.

Hotaru Bia

1 megjegyzés:

Instagram