TOP 5 Szerda - Kedvenc filmek 2019-ben



Találtam ezt a szuper témát, hogy minden szerdán egy TOP 5 bejegyzést kell írni változatos témákban. Az eredeti Goodreads ötleg sajnos már nem aktív, nincsenek új témák, de nem jelenti ez azt, hogy nem lehetne egy ilyen témával újraéleszteni a blogot.

Gondoltam elsőként egy bejegyzést hoznék arról, melyik volt az az öt film, amit 2019-ben láttam először, és nagyon tetszett.



Avatar


Elég régi film, de én csak most jutottam el oda, hogy megnézzem. Eddig a nagy hype miatt inkább nem néztem felé, ám a párom meggyőzött, hogy igenis érdemes megnézni James Cameron remekművét.
Nagyon magával ragadott a képi világ, a technológia és az idegen civilizáció felépítése.
Kicsit bánom, hogy 10 évet vártam, hogy sort kerítsek rá.

Bohém Rapszódia



Mindig is szerettem a Queen-t, és mikor megtudtam, hogy Rami Malek fogja játszani Freddie-t, már tudtam, hogy ezt nekem látnom kell.
Nem is kellett csalódnom, bár kicsit furcsa volt Rami, mikor nem éneklésről volt szó, de amúgy szuperül játszott. A végén a koncert volt a legintenzívebb momentuma a filmnek.
Biztos, hogy még jó párszor meg fogom nézni.

Jó srácok


Ez volt számomra az év vígjátéka. Amúgy is bírom nagyon Jacob Tremblay-t, úgyhogy már az előzeteskor tudtam, hogy ezt nekem látnom kell. Igaz, hogy néhol elég obszcén, de amennyire humoros, kicsit sem zavart. Közben azért fontos kérdéseket is boncolgat. Aki még nem látta, csak ajánlani tudom.

Hét nővér


Ezzel a filmmel is sokáig szemeztem, mire rászántam magam, és kellemesen csalódtam. Egy érdekes disztópia, amiben túlnépesedett a bolygónk, és mindenkinek csak egy gyereke lehet. Azonban van egy család, ahol a hét nővér egy személyazonosság alatt létezik. Egészen addig, amíg az egyiküknek nyoma vész.
Kissé erőszakos volt ugyan, de kellett. A nővérek közül Thursday és Friday volt a kedvencem.

Átkozottul veszett, sokkolóan gonosz és hitvány



Ezt a filmet a történet korábbi ismerete nélkül kezdtem el nézni, csak az előzetes alapján, és úgy, hogy különösen nem kedvelem Zac Efront. De el kell ismernem, hogy itt zseniálisat alakított!
Ted egy normális, sármos, magabiztos fickónak tűnik a filmben, akit mindenki szeret, és végig ártatlannak vallja magát. És a néző is azt akarja hinni, hogy ez az ember nem tett semmi rosszat. De ahogy a végén kiderülnek a részletek... Sokkoló. Lily Collins karakterével is félig-meddig együtt éreztem, hogy ez az egész ügy romokba taszította az életét.
Egy biztos, bármennyire is érdekel, nem hiszem, hogy a közeljövőben mélyebben beleásnám magam Ted Bundy rémtetteibe.

Ez volt a listám a tavalyi kedvenceimről. Ha titeket is érdekelne valamelyik, de még nem láttátok, akkor itt az idő.

Hotaru Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram