TOP 5 Szerda: Miért is jó otthon maradni?


Mivel ilyen rossz manapság a helyzet, ezért úgy gondoltam, hogy összeszedek 5 pozitív dolgot az otthon maradás kapcsán. Biztos még sok szuper dolgot fel lehet sorolni, de én ezeket vettem észre az elmúlt másfél hétben.



1: Home Office
Biztos, hogy sokakat kellemetlenül érint a helyzet, viszont én néha úgy érzem, ez maga a mennyország. Egy órával később kelhetek a szokásosnál. Köntös felvesz, UTP kábel kiteker, gép bekapcs, és mire betölt minden, megcsinálom a kávémat. Felöltözni ráérek, köntösben is lehet dolgozni, persze a baglyos szobapapucs alap. Ülhetek egész nap mackónadrágban akár.
Nem csörög a telefon (csak ritkán), nem hangoskodnak a többiek körülöttem. Csend van, nyugalom. Ráadásul közben elindíthatok egy mosást, vagy csinálhatok ebédet. 4 órakor pedig kikapcsolom a számítógépet, elteszek mindent, és már haza is értem. Úgy 2-3 órával több időm van, ami máskor elmegy az utazással.

2. Együtt töltött idő
Nekem ez sajnos nem annyira opció, mert a párom továbbra is eljár dolgozni, viszont mire hazaér, én már végeztem a házimunkával, és azért mégis több időnk van együtt. Akik pedig a családdal vannak otthon, becsüljék meg azt az időt, ami egymásra jut.

3. Játék
Akik együtt vannak, vagy gyerek is van a házban, most ki tudják használni az időt a közös játékra. Nekem pár számítógépes játékra jutott időm. Játszottam a Harry Potter és Főnix Rendjével, a Sims 3-mal, és szépen építgetem a városomat a Rising Citiesben. Emellett kipróbáltuk az Activity-t, ami igazán nagyon viccesre sikerült.

4. Kertészkedés
Igaz, hogy most nem lehet szinte sehova menni, viszont aki olyan szerencsés helyzetben van, mint jó magam, hogy kertes házban lakik, az igazán élvezheti a tavaszt, egyben tevékenykedhet a kertben. Nyílnak a virágaink, teljes pompájukban a gyümölcsfák. Ilyenkor szeretek falun lakni.

5. Rendrakás
Most amúgy is fontosabb a takarítás, így viszont több idő jut rá, és nem kell egyszerre megszakadni sem. Illetve lehet rendszerezni a dolgainkat, amiket eddig halogattunk. Valamint kicsit lassuljunk le, és tekintsük magunkba. Használjuk ki az időt, hogy magunkkal is törődjünk. És vigyázzunk magunkra és egymásra!

Hotaru Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram