2020-as évértékelés

 Régen írtam már bármit is a blogra, de most gondoltam, hogy egy rövid évértékelést tartok így Újév napján.


Olvasmányok:
Elolvasott könyvek száma: 27
Eloolvasott oldalak száma: 10.192
Kedvenc könyv: Beth O'Leary: Az ​ágybérlő
Legnagyobb csalódás: R. S. Grey: With ​This Heart – Ezzel a szívvel


Filmek és sorozatok:
Megnézett filmek: 94
Legjobban tetszett film: Joker
Legjobban tetszett animáció: Agymanók
Megnézett sorozat részek: 1067 + vagy 400 rész Agymenők
Kedvenc sorozat lett: Dexter


Új hobbik:
- pólófestés
- olajpasztell
- fotózás


2020-ban történt:
- 5 hónap home office-ban telt, és elmondhatom, hogy ez volt a legjobb időszak számomra
- bővült az orchidea készletem, és szépen virágoznak
- Esztergom és környékén voltunk kirándulni
- megvettem az első DSLR fényképezőmet, és rengeteget tanultam a fotózásról
- láttuk a NEOWISE üstököst, és sikerült képeket készíteni róla
- nyugágyból fekve néztük az augusztusi csillaghullást
- Karácsonyra megkaptam a régóta áhított Kindle-t
- túlestett az egész család a COVID-on komolyabb tünetek nélkül
- összebarátkoztunk a szomszédságban lakó fiatalokkal
- találkoztunk a kedvenc pécsi kolléganőmmel


Terveim 2021-re:
- többet szeretnék olvasni, és több véleményt is szeretnék írni
- fejleszteni a fotós tudásom, viszont kevesebb időt akarok szentelni a fotós játékokra, mert csak az időm megy el vele
- jelenleg egy szegedi üdülést tervezünk
- több mozgást szeretnék vinni az életembe
- még hálásabb szeretnék lenni mindenért


Hotaru Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram